Projectes

Universitat de Girona

Campanya de TikTok i assessorament digital

En el marc del Saló de l’Ensenyament 2025, PREST ha dut a terme una campanya de TikTok per a la Universitat de Girona (UdG), amb l'objectiu de promocionar la seva oferta educativa i arribar a un públic jove.

La nostra tasca ha consistit en la gestió integral de la campanya i en la promoció de contingut. Per això, vam contactar amb la creadora de contingut Andrea Flaissier, que va realitzar un vídeo creatiu anunciant un sorteig d’un iPad per als seguidors de la UdG, amb la condició de seguir el perfil de la unviersitat i participar en el sorteig.

A més de coordinar la creació del vídeo, PREST ha estat responsable de gestionar el pressupost publicitari per garantir una difusió òptima. Mitjançant publicitat de pagament i segmentant l'audiència de manera estratègica, hem aconseguit arribar al públic potencial coincidint amb el Saló de l’Ensenyament, maximitzant l'impacte i l'interès per la universitat entre els estudiants.

El resultat ha estat una gran resposta del públic, amb un augment de la interacció a les xarxes socials de la UdG i una visibilitat destacada durant el saló.