La sala La Paloma de Barcelona és una de les sales més antigues d’Europa, va néixer l’any 1903 i és tot un emblema de la història de la ciutat. Després de 16 anys tancada aquest 2023 ha tornat a obrir les portes a tots els palomeros i palomeres i a les noves generacions de la ciutat que, fins ara, no l’havien trepitjat. Nosaltres ens vam sumar al projecte arran de la reobertura i ens encarreguem de l’estratègia de comunicació global de la sala, del gabinet de premsa, la gestió de les xarxes socials, l’email màrqueting, les sessions de fotografia i de vídeo i la creació de contingut audiovisual.
Tots els esdeveniments que ha programat la sala fins ara han estat un èxit i, en moltes ocasions, han esgotat les entrades. Mig any després de l’obertura, el compte d’Instagram ja té 15.000 seguidors. Pel que fa a l’impacte a premsa hem aconseguit una important repercussió mediàtica de l’activitat de la sala a desenes de mitjans, entre els quals destaquen: TV3, RTVE, Catalunya Ràdio, Betevé, La Vanguardia, Time Out, Vilaweb, Cadena Ser i RAC1, entre d’altres.