Projectes

Estratègia de microcontinguts audiovisuals per a les xarxes socials de Viasona

Microcontinguts audiovisuals i estratègia de xarxes socials

Viasona és el portal de referència del sector musical català. Es tracta d’un projecte que va néixer l’any 2010 i que, des d’aleshores, no ha parat de crèixer i d’apostar per la llengua i la cultura del país. A més de fer cobertura de l’actualitat musical del territori, el portal és l’enciclopèdia en línia de la música catalana ja que té un índex de totes les lletres, cançons, discos i grups que produeixen en llengua catalana.

Aquest 2023 el portal ha fet una aposta per a atraure un públic més jove i per crear contingut utilitzant llenguatge i formats adequats en relació amb les preferències i els hàbits digitals de les noves generacions. Des de PREST ens hem encarregat de dissenyar i executar l’estratègia per dur a terme aquest canvi en una aposta clara per a la creació de contingut per a les xarxes socials: Tik Tok, Instagram, Twitter, Spotify i Facebook. 

Des de l’inici del projecte el nombre de seguidors i de respostes a les xarxes socials del mitjà ha incrementat exponencialment. La resposta per part dels joves del país ha estat molt bona, especialment a Tik Tok, una xarxa que hem obert arran del projecte i que ja compta amb més de 55 mil m’agrades i té vídeos amb més de 70 mil visualitzacions.