Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, el 8 de març, l’Associació in via llença la campanya ‘El treball té veu de dona‘ per denunciar les condicions de desigualtat en què es troben les dones a l’hora d’accedir al mercat laboral a través de testimonis recollits per l’entitat.
Per tal de visibilitzar la veu de totes aquestes dones que el sistema oprimeix i no escolta, el diumenge 6 de març l’Associació in via col·labora amb l’entitat cultural Rebobinart en la celebració de la 3a edició de Womart JAM, un projecte que té per objectiu reconèixer i visibilitzar el treball femení en les arts visuals i fomentar la igualtat de gènere en el sector de l’art urbà. En aquest espai hi participen i es visibilitzen els testimonis de l’Associació in via.
Des de PREST ens hem encarregat de la conceptualització de la campanya, l’enllaç amb l’entitat col·laboradora i el servei de gabinet de premsa. Nombrosos mitjans s’han fet ressò de la campanya ‘El treball té veu de dona’ amb l’objectiu de despertar consciències, dels quals destaquen: Time Out, Tot Barcelona, ACN, EFE, CCMA, El Punt Avui, Social.cat i Betevé.